väntan leder ingenstans

var precis ute på promenad i solen. blir superglad och får en enorm energi av att vara ute i detta vädret. träffade också en mängd människor. har nog aldrig sett så många i lilla inavel. folk som promenarer, åker skridskor och är ute och leker.

även att jag bara hade kameran som sällskap så var kul, helt sjukt. det kommer en bil full med typ tjugoåringar. nyktra, nja det vet jag inte. men snygga? japp definitivt. när dom kör förbi mig så saktar dom in. drar ner rutan och verkligen stirrar på mig. sedan trycker någon till på gasen och de kör rakt ner i diket. då kunde jag verkligen inte hålla mig längre. skrattade så att jag knappt kunde stå upp. men nu semlor.





Kommentarer
Postat av: M A I D A

Var med och tävla om att bli dagens blogg.

Mer info. se senast inlägg!

Kram :)

2011-02-06 @ 14:43:17
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback