dagens händer och fötter

har precis varit ute på promenad med angelica och det är lika underbart som alltid. dock lite kallare denna gång.
tänk vad sena reaktioner man kan ha. mötte en bil (daniel) bakifrån när vi gick mitt på den lilla vägen och min första tanke var: varför kör han inte?. kan bero på att jag och angelica gick i vägen.


snart är det mat dags och fira bror som gäller. lite tårta och stuff blir det också. vi har som tradition i familjen att födelsedags barnet ska få välja maträtt. alltså fick bror min välja och det blev en japansk maträtt vid namnet teppanjaki. nyttigt och gott.


senare i kväll blir det att läsa ut den ogillade engelsk boken som verkligen stirrar på mig. skriva en analys på den och skicka in. blir även att packa mina saker för en hemfärd och umgås med angelica.

Kommentarer
Postat av: MEREI

- den sista bilden var fin!

2011-01-07 @ 16:00:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

tack så hemskt mycket vad glad jag blir :) och tack detsamma, jätte fin blogg !

2011-01-07 @ 17:58:25
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback