stockholms stolthet

när det är skola brukar min underbart fina vän jonnis ponnis hålla mig sällskap om nätterna. i och för sig så gör hon det även när det inte är skola också. hon är riktigt bra och riktigt fin. hon är en sådan person alla behöver ha i sina liv. hon har sina egna små ord till saker och ting vilket gör henne så personlig. jag har aldrig mött en sådan person som henne under mina sexton år.






i alla fall.  när vi egentligen borde sova om kvällarna och nätterna så brukar hon få använda sina otroliga målartalanger. den människan kan rita och måla. helt klart.

Kommentarer
Postat av: johanna e

naw lilli :')du är allt för gullig vi måste ha en pratstund snart!!<3<3<3

2011-01-06 @ 14:58:15
Postat av: fanny

Damn, looking goood!

2011-01-12 @ 20:17:48
URL: http://funniestfannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback