darkness on the edge of town

min helg har varit över förväntan. spontantripp in till stan i fredags, bio-  kronjuvelerna och mat på en grek och en italienare. en natt breve min man och en morgon utan en löprunda. med sömn istället. en snabb frulle innan vi tog ännu en spontantripp till stan och gick på a6. min man bjöd mig på mat vid piren och satan vad gott det var innan vi tog tåget hem och jag spontanspenderade ännu en natt i gott sällskap. allt var så undebart, enda tills jag kom vem runt två. min bästa vän har flyttat nästan fyrtio mil söder. inga fler beck- kvällar, inga fler promenader, ingen att prata konstiga minnen med, ingen att vara extra barnslig med, ingen att göra konstiga saker med. min bästavän har blivit stor, men hon kommer alltid vara min bästavän och alltid den som står mig närmast hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback