dödsdansen

brinell träffade jag en hel del vänner som jag inte träffat på väldans länge. man saknar dom liksom inte mindre för att man träffar på dom heller, utan tvärtom. jag har alldeles för många vänner som jag träffar alldeles för sällan. synd. lärarna vann i alla fall fotbollsmatchen med 3-1 om jag fattade det rätt. efter chillade jag, linn och kim på brinell innan jag och kim gick tillbaka med barso och muffins. medan muffins och barso gick in till stan så gick jag och kimsen för att möta martinio där jag tillbringade resten av kvällen. träffade även söta liam som sköt på mål med martin. sötare unge får man leta efter. lite senare så gick vi på promenad med hunden. hunden som hade ätit någon han inte tålde. hunden som bajsade stort och blaskigt. där dog jag seriöst av skratt, kunde inte andas när jag tittade på när martin skulle plocka upp sörjan. när han spydde och en granne som publik. det var längesen jag skrattade så mycket. självklart blev det jordgubbar med. vad vore en kväll med martin utan jordgubbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback