dricker för att försvinna från verkligheten

satt och chillade en stund. tog några bers innan bastun var klar. kollade på matlagning snedstreck up. up är vår film. vår film, min och l. den filmen tittar jag bara så när vi umgås. det är vår framtid, så sa han den tolfte juni förra året. han är riktigt fin. faktiskt så finns det något där inside som jag inte känt av och märkt innan. vi bastade och tog några bers i värmen snackade lite skit och ljög lite. så underbart. sprang upp och fixade lite.
han åkte nyss, av personliga skäl. kanske var lika bra för det slutade när det var som bäst.
eftersom L kom med nycklarna, plånboken och allt så åker jag tillbaka till vetlanda i morgon. kanske tränar med gott folk? kanske cyklar med jonnis. kommer i alla fall tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback