du är början på något nytt och underbart

senaste arton timmarna var trevliga men annorlunda som allt verkar vara nuförtiden. vi tog oss ett glas innan vi kilade vidare till konserten. tror jag har hur mycket bilder som helst på alla möjliga olika söta flickor på datorn som var här som jag skrattar satan till. dock kan jag liksom inte lägga upp alla. musiken var absolut inte i min smak men kul hade jag ändå. människorna var så.. underhållande, som kor som släppt på vårutsläpp. myggorna och kylan förstörde dock rätt mycket och gjorde att första delan av kvällen slutade rätt tidigt, men vid tvåtiden ringde filippuss och berättade att han var i vetlandia bara sådär. satans trevligt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback