jag vill säga att jag älskar dig, men det är för tidigt än

skor, skor, skor.
igår när jag kollade in dessa skor från sixtyseven så tappade jag hakan. de skrek lilli köp mig men på vartenda sida jag kollade in dem på fanns de inte eller slut i storlekarna. i morse när jag kollade in samtliga hemsidor igen så hände det samma sak där. efter att fått gå en hel dag i skolan med ett överflöd av saliv så fort skorna kom upp i huvudet så klickade jag mig in på samtliga hemsidor och när jag trodde att hoppet var ute så fanns det ett par kvar i min storlek, vad är oddsen liksom? ett par kvar och detta paret i min storlek. nu längtar jag tills dessa landar i min brevlåda. närmare bild kommer då.

juste, har tydligen fått läsare från utlandet som vill att jag translate till engelska. svårt men vad gör jag inte för mina läsare? jag skall göra mitt yttersta, börjar nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback