mr. know it all

ligger hemma i inavel och har varit här sedan i onsdags. anledning? jo, någon bakterie har träng sig förbi mitt immunförsvar och jag har haft feber och har drabbats av en förkylning som verkar hålla i sig ett tag framöver. igår hade jag en lektion, så stanande hemma. idag är jag ledig men har ett fysikprov som jag måste göra, så beger mig till skolan till tjugoitre. ikväll kommer min bästavän hit. första gången på länge skall jag och kinkie ha en kväll, bara hon och jag, göra saker bara hon och jag kan göra. äntligen.

i'm ill in a few days in my parents house, later i'm going to do a test in school even if i'm unscheduled today. my bff is coming to
me tonight and it's going to be so fun.
i,ve been ill in a few days in my parents house, later i'm going to do a test in school even if i'm unscheduled today. my bff is coming to me tonight and it's going to be so fun to see her. finally.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback