kärleken ser inte med ögonen utan med själen

det här är min kärlek.

martin heter han, mannen, bästisen, pojkvännen.

martin tony samuelsson.

han älskar hockey, och spelar i två lag, men är nästan alltid skadad.

hans kropp är inte gjord för att spela, men det struntar han i.

han gillar himym, och tråkiga komediserier, men mest att duscha tillsammans med hockeykompisarna och använda ålderskortet.

reta mig är ju skitkul också! reta och gå på nerverna.

och kaffe.

kaffe är nog bland det bästa han vet.

kaffe, kaffe, kaffe. alltid!

öl ibland.

och snus är gott, tycker han.

han lyckades göra min födelsedag till den bästa genom åren och det är inte dåligt.

martin är väldigt begåvad.

det smartaste jag känner.

han har en sjuk hjärna.

psyksjuk. jag gillar den starkt.

.jag vill ha den

 

han är även den starkaste personen jag någonsin har lärt känna. efter mig själv såklart.

jag ser upp till honom så mycket. fina martin. bästa martin.

 

ömsesidig kärlek är nog det finaste jag vet.

han ska vara min för evigt. det har jag bestämt.

om inte, så ska döden skilja oss.

läskigt det där med döden.

då ska jag bara förfölja honom vart han än är.

 

även att mitt första intryck av honom var en jobbig, uppkäftig elev som hade gått på en fattig skola.

och bara störde andra på lektionen genom att klaga

så är han är mannen som lyckats förtrolla mig.

jag är så kär. och jag älskar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback